Τα 3 θρυλικα αδερφακια.ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΙ ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α. Ας ξεκινησουμε απο τον απολλωνα που δυ στυχως τελειωσε πρωτος.Ναυπηγηθηκε το 1973 στην αγγλια ως SENLAC για την SEALINK.Προοριζοταν για μεταφορα τρενων Το 1992 ερχεται στην Ελλαδα για να μετα σκευαστει και δρομολογηθει στην παροναξια για την VENTOURIS SEA LINES ως ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΞΠΡΕΣ 1 Γνωριζει τεραστια επιτυχια καθως ειναι ενα απο τα καινουργια σκαρια της ακτοπλοιας και τα ποιο γρηγορα.. Το 1998 αγοραζεται απο την AGAPITOS EX PRESS FERRIES και μετανομαζεται σε ΕΞΠΡ ΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ και συνεχιζει στην παροναξια Το 1999 αγοραζεται απο την HELLAS FERRIES καθως μενει στην γνωστη του γραμμη. Εκανε αρκετες φορες περασματα πο την ραφηνα και τον αυγουστο του 2004 εγινε μια ιστορικη συναντηση Εξπρες Απολλων Πηνελοπη α. Και αγιος γεωργιος για ενα μηνα καναν το ιδιο δρομολογιο της ανδρο Τηνομυκονιας!! Το 2005 αγοραζεται απο την HELLENIC SEAWAYS και επιστρεφει στην παροναξια κανοντας βρ...
Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο
ΑΘΗΝΑ.Εκατσε για λίγο στον Σαρωνικό και μετά ξενιτεύτηκε. Ναυπηγήθηκε το 1980 στα ναυπηγεία Hijos de Barreras S.A. στην πόλη Virgo Της Ισπανίας με το όνομα Bahia de Ceuta.Εχει ναυπηγηθει με προδιαγραφές για ανοιχτή θάλασσα για αυτό είχε την δυνατότητα να εκτελεί δρομολόγια μεσαίας απόστασης στην Ελλάδα.Εχει μήκος 99,5 μέτρα,πλάτος 17 μέτρα και βύθισμα 4,25 μέτρα.Οπως και το αδελφό πλοίο Φοίβος και Bahia de Malaga έχει γάστρα με πλάτος 2 μέτρα που βοηθάει πολύ στην υδροδυναμική συμπεριφορά του πλοίου. Η ιστορία του πλοίου. Ταξίδεψε σε γραμμή της Ισπανίας από το 1980 μέχρι το 1995 για την εταιρεία Isnasa. Από το 1995 μέχρι το 1998 για την Flebasa lines. Και από το 1998 μέχρι το 2001 για την Euroferries. Από το 2001 μέχρι το 2004 έμεινε παροπλισμένο.Την άνοιξη του 2004 ο Κώστας αγαπητός το αγοράζει και έρχεται στην Ελλάδα για λογαριασμό της Nova Ferries.Το καλοκαίρι ξεκίνησε η μετασκευή του οπου αλλάχτηκαν τα πάντα,α...
HIGHSPEED 1 Η ιστορια του πρωτου Ελληνικου Επιβ ατηγου Οχηματαγωγου Ταχυπλοου Ναυπηγηθηκε το 1996 στην ολλανδια για την ελληνικη CATAMARAN FERRY LINES που το δρομολογισε μεταξυ Πατρας-Ιταλιας ως CAPTAIN GEORGE. To 1997 περιηλθε στην MINOAN LINES μετανομαστηκε HIGHSPEED 1 και δρομολογογηθηκε απο τον Πειραια προς τις Κυκλαδες. To 1999 μεταπωληθηκε στην MINOAN FLYING DOLPHINS,υπεστη μερικη μετασκευη στο ανω καταστρωμα και στον καταπελτη.Δρομολογηθηκε και απο Πειραια και απο Ραφηνα με προ ορισμο τις κυκλαδες. Το 2003 αφου η MFD εγινε HELLAS FLYING DOLHINS αποφασιστηκε να Βαφουν τα ταχυπλοα της εταιριας με τα σινιαλια της VODAFONE συνεχιζοντας σε πλοες απο τον πειραια προς τις κυκλαδες. Το 2005 η HFD γινεται HELLENIC SEAWAYS και μενει στην ιδια γραμμη και παραμενουν τα σινιαλα της VODAFONE.Το 2008-2009(μαιος) δρομολογειται απο Ραφηνα προς Ανδρο,Τηνο,Μυκονο.Το καλοκαιρι του 2009 μεχρι τον οκτωβρη δρομολογηθηκε απο τον Αγιο Κωνσταντικο προς Βορειες Σπ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου