Τα 3 θρυλικα αδερφακια.ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ
ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΙ ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α.
Ας ξεκινησουμε απο τον απολλωνα που δυ
στυχως τελειωσε πρωτος.Ναυπηγηθηκε το
1973 στην αγγλια ως SENLAC για την SEALINK.Προοριζοταν για μεταφορα τρενων
Το 1992 ερχεται στην Ελλαδα για να μετα
σκευαστει και δρομολογηθει στην παροναξια για την VENTOURIS SEA LINES
ως ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΞΠΡΕΣ 1
Γνωριζει τεραστια επιτυχια καθως ειναι ενα
απο τα καινουργια σκαρια της ακτοπλοιας
και τα ποιο γρηγορα..
Το 1998 αγοραζεται απο την AGAPITOS EX
PRESS FERRIES και μετανομαζεται σε ΕΞΠΡ
ΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ και συνεχιζει στην παροναξια
Το 1999 αγοραζεται απο την HELLAS FERRIES καθως μενει στην γνωστη του γραμμη.
Εκανε αρκετες φορες περασματα πο την ραφηνα και τον αυγουστο του 2004 εγινε μια ιστορικη συναντηση Εξπρες Απολλων
Πηνελοπη α. Και αγιος γεωργιος για ενα μηνα καναν το ιδιο δρομολογιο της ανδρο
Τηνομυκονιας!!
Το 2005 αγοραζεται απο την HELLENIC SEAWAYS και επιστρεφει στην παροναξια κανοντας βραδυνα δρομολογια.
Το 2006 δρομολογηθηκε στην ικαροσαμια
Καθως εκανε λιγα δρομολογια στα κυθηρα σε αντικατασταση του Εξπρες Πηγασος.
Τον φεβρουαριο του 2007 πουληθηκε στην EUROPEAN SEAWAYS Με της οποιας τα σινιαλα πηγε για σκραπ.Μετανομαστηκε σε
ΑΡOLLON.
Το 2010 οδηγηθηκε για σκραπ στην Αλιαγα της τουρκιας.
Απο την αλλη ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ναυπηγηθηκε το 1972 στην αγγλια ως Ferry boat με το ονομα HENGIST για την SEALINK.
To 1993 Αγοραζεται απο την VENTOURIS SEA LINES και ερχεται στην Ελλαδα.Μετασκευαζεται και μετανομαζεται
ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΞΠΡΕΣ 2 για να δρομολογηθει
στην Συροτηνομυκονια.
Το 1994 δρομολογιται Παροναξια.
Το 1998 αγοραζεται απο την AGAPITOS LINES και μετανομαζεται ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟ
ΤΑΠΥΛΙΑΝΗ.
Το 1999 αγοραζεται απο την HELLAS FERRIES και μετανομαζεται ΕΞΠΡΕΣ ΑΡΤΕΜΙΣ.Παραμενει στην παροναξια.
Το 2001 μετανομαζεται ξανα ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑ
ΤΟΤΑΠΥΛΙΑΝΗ.
Τον Ιουλιο του 2004 αγοραζεται απο την ξανα απο την VENTOURIS SEA LINES και
τον αυγουστο δρομολογηθηκε απο Ραφηνα
για Ανδρο,Τηνο,Μυκονο ως ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ οπου εγινε η ιστορικη συναντηση
αλλα τον σεπτεμβριο επεστρεψε στον Πειραια και στην γραμμη των δυτικων κυκλαδων.
Το 2013 η εταιρια αντιμετωπιζει σοβαρα οικονομικα προβληματα ετσι το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ παροπλιζεται για δυο μηνες στο λιμανι του περαια.Επειτα ξαναξεκιναει δρομολογια οσπου το 2014 ξαναπαροπλιζεται μεχρι το 2015 οπου μετανομαζεται σε ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ για να δρομολογηθει στην Συροτηνομυκονια αλλα εκανε ενα μονο δρομολογιο!Τοτε δρομολογειται στην αγονη των κυθηρων σε αντικατασταση του ΒΙΤΣΕΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ.
Τον δεκεμβρη του 2015 Κατασχεθηκε απο το
NAT για χρεη της πλοιοκτητριας εταιριας.
Παροπλιστηκε στην ακτη κονδυλη στον Πειραια.Το 2016 μετα απο εισροη υδατων
Ημηβυθιστικε μεσα στο λιμανι.
Το 2018 ανελκυστηκε
και αναχωρησε για τα διαλυτηρια αλιαγα της τουρκιας.
Μια εικονα την περιοδο στης διαλυσης
Τελος παμε στο τελευταιο της σειρας.
Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α.Ναυπηγηθηκε το 1972 στην αγγλια ως HORSA για την SEALINK
Αργοτερα ονομαστηκε STENA HORSA
Να και μια φωτο του ως STENA HORSA
Το 1992 αγοραζεται απο την AGOUDIMOS LINES.Μετασκευαστηκε και δρομολογηθηκε
Στην γραμμη ΑΝΔΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ.
To 1999 αγοραζεται απο την HELLAS FERRIES και μετανομαζεται ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ αλλα παραμενει στην ιδια γραμμη.
Τον μαρτιο του 2004 αγοραζεται ξανα απο την AGOUDIMOS LINES και ξαναονομαζεται
ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α.
Απο το 2011 συνεχεια λογω οικονομικων προβληματων σταματαγε και ξεκιναγε τα δρομολογια μεχρι που το 2013 παροπλιστικε
μεσα στο λιμανι της ραφηνας.Το 2014 ρυμουλκηθηκε στην ντανα της Ελευσινας οπου παραμενει.
ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΙ ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α.
Ας ξεκινησουμε απο τον απολλωνα που δυ
στυχως τελειωσε πρωτος.Ναυπηγηθηκε το
1973 στην αγγλια ως SENLAC για την SEALINK.Προοριζοταν για μεταφορα τρενων
Το 1992 ερχεται στην Ελλαδα για να μετα
σκευαστει και δρομολογηθει στην παροναξια για την VENTOURIS SEA LINES
ως ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΞΠΡΕΣ 1
Γνωριζει τεραστια επιτυχια καθως ειναι ενα
απο τα καινουργια σκαρια της ακτοπλοιας
και τα ποιο γρηγορα..
Το 1998 αγοραζεται απο την AGAPITOS EX
PRESS FERRIES και μετανομαζεται σε ΕΞΠΡ
ΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ και συνεχιζει στην παροναξια
Το 1999 αγοραζεται απο την HELLAS FERRIES καθως μενει στην γνωστη του γραμμη.
Εκανε αρκετες φορες περασματα πο την ραφηνα και τον αυγουστο του 2004 εγινε μια ιστορικη συναντηση Εξπρες Απολλων
Πηνελοπη α. Και αγιος γεωργιος για ενα μηνα καναν το ιδιο δρομολογιο της ανδρο
Τηνομυκονιας!!
Το 2005 αγοραζεται απο την HELLENIC SEAWAYS και επιστρεφει στην παροναξια κανοντας βραδυνα δρομολογια.
Το 2006 δρομολογηθηκε στην ικαροσαμια
Καθως εκανε λιγα δρομολογια στα κυθηρα σε αντικατασταση του Εξπρες Πηγασος.
Τον φεβρουαριο του 2007 πουληθηκε στην EUROPEAN SEAWAYS Με της οποιας τα σινιαλα πηγε για σκραπ.Μετανομαστηκε σε
ΑΡOLLON.
Το 2010 οδηγηθηκε για σκραπ στην Αλιαγα της τουρκιας.
Απο την αλλη ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ναυπηγηθηκε το 1972 στην αγγλια ως Ferry boat με το ονομα HENGIST για την SEALINK.
To 1993 Αγοραζεται απο την VENTOURIS SEA LINES και ερχεται στην Ελλαδα.Μετασκευαζεται και μετανομαζεται
ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΞΠΡΕΣ 2 για να δρομολογηθει
στην Συροτηνομυκονια.
Το 1994 δρομολογιται Παροναξια.
Το 1998 αγοραζεται απο την AGAPITOS LINES και μετανομαζεται ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟ
ΤΑΠΥΛΙΑΝΗ.
Το 1999 αγοραζεται απο την HELLAS FERRIES και μετανομαζεται ΕΞΠΡΕΣ ΑΡΤΕΜΙΣ.Παραμενει στην παροναξια.
Το 2001 μετανομαζεται ξανα ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑ
ΤΟΤΑΠΥΛΙΑΝΗ.
Τον Ιουλιο του 2004 αγοραζεται απο την ξανα απο την VENTOURIS SEA LINES και
τον αυγουστο δρομολογηθηκε απο Ραφηνα
για Ανδρο,Τηνο,Μυκονο ως ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ οπου εγινε η ιστορικη συναντηση
αλλα τον σεπτεμβριο επεστρεψε στον Πειραια και στην γραμμη των δυτικων κυκλαδων.
Το 2013 η εταιρια αντιμετωπιζει σοβαρα οικονομικα προβληματα ετσι το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ παροπλιζεται για δυο μηνες στο λιμανι του περαια.Επειτα ξαναξεκιναει δρομολογια οσπου το 2014 ξαναπαροπλιζεται μεχρι το 2015 οπου μετανομαζεται σε ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ για να δρομολογηθει στην Συροτηνομυκονια αλλα εκανε ενα μονο δρομολογιο!Τοτε δρομολογειται στην αγονη των κυθηρων σε αντικατασταση του ΒΙΤΣΕΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ.
Τον δεκεμβρη του 2015 Κατασχεθηκε απο το
NAT για χρεη της πλοιοκτητριας εταιριας.
Παροπλιστηκε στην ακτη κονδυλη στον Πειραια.Το 2016 μετα απο εισροη υδατων
Ημηβυθιστικε μεσα στο λιμανι.
Το 2018 ανελκυστηκε
και αναχωρησε για τα διαλυτηρια αλιαγα της τουρκιας.
Μια εικονα την περιοδο στης διαλυσης
Τελος παμε στο τελευταιο της σειρας.
Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α.Ναυπηγηθηκε το 1972 στην αγγλια ως HORSA για την SEALINK
Αργοτερα ονομαστηκε STENA HORSA
Να και μια φωτο του ως STENA HORSA
Το 1992 αγοραζεται απο την AGOUDIMOS LINES.Μετασκευαστηκε και δρομολογηθηκε
Στην γραμμη ΑΝΔΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ.
To 1999 αγοραζεται απο την HELLAS FERRIES και μετανομαζεται ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ αλλα παραμενει στην ιδια γραμμη.
Τον μαρτιο του 2004 αγοραζεται ξανα απο την AGOUDIMOS LINES και ξαναονομαζεται
ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α.
Απο το 2011 συνεχεια λογω οικονομικων προβληματων σταματαγε και ξεκιναγε τα δρομολογια μεχρι που το 2013 παροπλιστικε
μεσα στο λιμανι της ραφηνας.Το 2014 ρυμουλκηθηκε στην ντανα της Ελευσινας οπου παραμενει.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου