ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.Ενα πλοίο θρύλος της Παροναξίας.
Εκτελούσε δρομολόγια μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 1993 κυρίως στις γραμμές Dover-Dunkerque,Dover- Calais,Dieppe-Newhaven και Dover-Boulogne.Στις 3 Νοεμβρίου 1993 Περνάει στα χέρια της Agapitos Express Ferries και έρχεται στην Ελλάδα.Μετασκευαζεται στην Σαλαμίνα και μετανομαζεται Εξπρές Σαντορίνη για την εν λόγω γραμμή.
Τον Απρίλιο του 1994 ξεκινά δρομολόγια από Πειραιά προς Πάρο-Νάξο -Ιό -Σαντορίνη.
Εν πλω από Πάρο για Νάξο
Αναχώρηση από Νάξο
Άφιξη στο Πειραιά
Αεροφωτογραφία λίγο πριν πουληθεί στην MFD
Αναχώρηση από Πειραιά το 1996
Στις 8 Νοεμβρίου 1999 μεταπωλειται στην Minoan Flying Dolphins και ντύνεται με αυτά της Hellas Ferries Συνεχίζοντας στην ίδια γραμμή.
Κατά τη διάρκεια αλλαγής σινιαλων το 2000
Πειραιάς 2001
Σαντορίνη Αύγουστος 2004
Μαζί με το Αφροδίτη ένα πρωινό του 2004
Στην προβλήτα του Αργοσαρωνικού λόγω επισκευής στα λεμονάδικα
Τέλη 2003 πειραιας
Απρίλης 2000
Απρίλης 2000
Το 2005 αγοράζεται από την Hellenic seaways και μένει στην ίδια γραμμή μέχρι το τέλος του 2005 Φορώντας την μπλε φορεσιά της Hellenic.Τον Μάρτιο του 2006 πήγε να αντικαταστήσει το Αθήνα στην ικαροσαμια τον Μάιο αντικαταστάθηκε από τον Απόλλωνα λίγο πριν πουληθεί γιατί ο Πήγασος μετά την παρουσία του στα Κύθηρα ανηφορησε για Σποράδες.Τον Ιούνιο αντικατέστησε το Νήσος Χίος στην γραμμή Χίου Μυτηληνης για λίγα δρομολογια.Παροπλιστηκε και τον χειμώνα δρομολογήθηκε από Βόλο για Σποράδες σε αντικατάσταση του Εξπρές Σκιάθος λόγω σοβαρης μηχανικης βλαβης του μέχρι τον Μάρτιο του 2007 όπου έδεσε στο Πέραμα.Τον Μάιο Ναυλωθηκε στην Atlanticoline για δρομολόγια στις Αζόρες.Αυτο καθιερώθηκε και κάθε καλοκαίρι πήγαινε εκει.Τον χειμώνα η εδενε η εξυπηρετούσε κάποια άγονη γραμμή η αντικαταστουσε κάποιο πλοίο σε περίπτωση βλάβης του.
Στο Πειραιά το 2005
Στον Πειραιά έτοιμο για Αζόρες.Επισης προσθέθηκε πλευρικός καταπέλτης για ένα λιμάνι τών Αζορών.
Με τα χρώματα της ναυλωσης
Ικαρία,2006
Σκόπελος,2012
Νεος Μώλος Δραπετσώνας 2013
Porto da Horta, Αζόρες Ιούλιος 2008
Το 2014 αγοράζεται από την PORTUCALENCE SHIPPING COPMANY διατηρώντας το όνομα του,την σημαία του και το πλήρωμα του.Συνεχιζοντας σε καλοκαιρινούς πλόες στις Αζόρες.Τους χειμώνες είτε παροπλιζοταν στην Ελλάδα είτε έκανε δρομολόγια από Λαύριο προς βόρειο Αιγαίο μαζί και χωρίς το εξπρές Πήγασος ως το 2017.Καποιες φορές ναυλωνοταν στην Hellenic seaways. Για ενδοκυκλαδικα δρομολόγια αλλά και του βόρειου Αιγαίου.
Στην αρχή με άσπρα σινιάλα
Και στην συνέχεια με κοκκινα
Ναυλωμένο στην Hellenic seaways
Σε ένα νησί των Αζορών.
Το 2017 πωλείται στα Ηνωμένα αραβικά Εμιράτα όπου είναι άγνωστο αν ταξιδεύει σήμερα.
Στην ράδα περιμένοντας να φύγει
Ναυπηγήθηκε το 1974 στα ναυπηγεία
Chantiers Dubigeon στην Nantes της
Γαλλίας για την Sealink ως CHARTRES.Με λίγα λόγια ήταν ένα ανανεωμένο Vortigern (μετέπειτα Μήλος εξπρές)και λίγο πιο γρήγορο.
Αργότερα πέρασε στα χέρια της Sealink Dieppe Ferries.
Εκτελούσε δρομολόγια μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 1993 κυρίως στις γραμμές Dover-Dunkerque,Dover- Calais,Dieppe-Newhaven και Dover-Boulogne.Στις 3 Νοεμβρίου 1993 Περνάει στα χέρια της Agapitos Express Ferries και έρχεται στην Ελλάδα.Μετασκευαζεται στην Σαλαμίνα και μετανομαζεται Εξπρές Σαντορίνη για την εν λόγω γραμμή.
Τον Απρίλιο του 1994 ξεκινά δρομολόγια από Πειραιά προς Πάρο-Νάξο -Ιό -Σαντορίνη.
Εν πλω από Πάρο για Νάξο
Αναχώρηση από Νάξο
Άφιξη στο Πειραιά
Αεροφωτογραφία λίγο πριν πουληθεί στην MFD
Αναχώρηση από Πειραιά το 1996
Στις 8 Νοεμβρίου 1999 μεταπωλειται στην Minoan Flying Dolphins και ντύνεται με αυτά της Hellas Ferries Συνεχίζοντας στην ίδια γραμμή.
Κατά τη διάρκεια αλλαγής σινιαλων το 2000
Πειραιάς 2001
Σαντορίνη Αύγουστος 2004
Μαζί με το Αφροδίτη ένα πρωινό του 2004
Στην προβλήτα του Αργοσαρωνικού λόγω επισκευής στα λεμονάδικα
Τέλη 2003 πειραιας
Απρίλης 2000
Απρίλης 2000
Το 2005 αγοράζεται από την Hellenic seaways και μένει στην ίδια γραμμή μέχρι το τέλος του 2005 Φορώντας την μπλε φορεσιά της Hellenic.Τον Μάρτιο του 2006 πήγε να αντικαταστήσει το Αθήνα στην ικαροσαμια τον Μάιο αντικαταστάθηκε από τον Απόλλωνα λίγο πριν πουληθεί γιατί ο Πήγασος μετά την παρουσία του στα Κύθηρα ανηφορησε για Σποράδες.Τον Ιούνιο αντικατέστησε το Νήσος Χίος στην γραμμή Χίου Μυτηληνης για λίγα δρομολογια.Παροπλιστηκε και τον χειμώνα δρομολογήθηκε από Βόλο για Σποράδες σε αντικατάσταση του Εξπρές Σκιάθος λόγω σοβαρης μηχανικης βλαβης του μέχρι τον Μάρτιο του 2007 όπου έδεσε στο Πέραμα.Τον Μάιο Ναυλωθηκε στην Atlanticoline για δρομολόγια στις Αζόρες.Αυτο καθιερώθηκε και κάθε καλοκαίρι πήγαινε εκει.Τον χειμώνα η εδενε η εξυπηρετούσε κάποια άγονη γραμμή η αντικαταστουσε κάποιο πλοίο σε περίπτωση βλάβης του.
Στο Πειραιά το 2005
Στον Πειραιά έτοιμο για Αζόρες.Επισης προσθέθηκε πλευρικός καταπέλτης για ένα λιμάνι τών Αζορών.
Με τα χρώματα της ναυλωσης
Ικαρία,2006
Σκόπελος,2012
Νεος Μώλος Δραπετσώνας 2013
Porto da Horta, Αζόρες Ιούλιος 2008
Το 2014 αγοράζεται από την PORTUCALENCE SHIPPING COPMANY διατηρώντας το όνομα του,την σημαία του και το πλήρωμα του.Συνεχιζοντας σε καλοκαιρινούς πλόες στις Αζόρες.Τους χειμώνες είτε παροπλιζοταν στην Ελλάδα είτε έκανε δρομολόγια από Λαύριο προς βόρειο Αιγαίο μαζί και χωρίς το εξπρές Πήγασος ως το 2017.Καποιες φορές ναυλωνοταν στην Hellenic seaways. Για ενδοκυκλαδικα δρομολόγια αλλά και του βόρειου Αιγαίου.
Στην αρχή με άσπρα σινιάλα
Και στην συνέχεια με κοκκινα
Ναυλωμένο στην Hellenic seaways
Σε ένα νησί των Αζορών.
Το 2017 πωλείται στα Ηνωμένα αραβικά Εμιράτα όπου είναι άγνωστο αν ταξιδεύει σήμερα.
Στην ράδα περιμένοντας να φύγει
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου